Software voor facturatie en boekhouding

ABO Service ontwikkelt zakelijke software die de administratie van uw onderneming vereenvoudigt en ook automatiseert.

Op die manier kunt zich meer focussen op de activiteit van uw KMO. Dankzij onze software maakt u gebruik van nieuwe technologieën en functies die geoptimaliseerd zijn om taken nog sneller en simpeler uit te voeren en dit allemaal via een gebruiksvriendelijke interface.

  • Administratieve vereenvoudiging met ABO ADMIN: beheer van klanten, leveranciers, artikelen, voorraad, offertes, bestellingen, leveringen en automatische facturatie. Historieken en rapporten zodat u op ieder moment uw situatie kent.
  • Snelle verwerking van uw boekhouding met ABO COUNT: automatische transfer van uw facturatie naar uw boekhouding. Eenvoudig inbrengen van uw aankopen en bijhouden van uw financiële transacties.
  • Modulair opgebouwd zodat uw software meegroeit met uw zaak. We zijn onder andere in volgende sectoren actief: IT, Electro, Kledij, Tuinbouw, Automobiel, Fietshandel, Sanitair, Productie, .... zowel in klein- als in groothandels

Services, opleidingen en bijstand

  • Abo Service denkt samen met u mee om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren.
  • We verzorgen opleidingen voor u en uw personeel. Bij u in het bedrijf of groepsopleidingen te Brugge of Laakdal. Zo gebruikt u alle functies optimaal en rendeert uw investering maximaal.
  • Interne helpdesk met online opvolgingssysteem zodat geen enkele mail of telefoontje verloren geraakt en we u zo snel mogelijk kunnen helpen bij uw vraag.

Koppeling met webshop

ABO Service biedt exportmogelijkheden naar uw webshop. Hierdoor beheert u offline uw producten, afbeeldingen en uitgebreide productinformatie in uw voorraadbeheeroplossing en synchroniseert u deze online naar uw webshop. Wenst u hier meer over te weten? Neem dan contact op met onze business developer.

Wenst u meer te weten?

Klik hiernaast voor een gratis consult en demonstratie van onze softwareoplossingen


Wat onze klanten zeggen:

  • “ABO Admin is het zwitsers zakmes van ons bedrijf!”
  • "Zelfs nu ontdekken wij nog steeds meer mogelijkheden van het programma."

    Wij gebruiken nu een paar jaar Abo voor ons stockbeheer en winkelverkoop. Na enkele nodige aanpassingen in het begin werkt het programma nu zeer vlot in onze 3 vestigingen. Ik denk dat vooral een goede planning vooraf problemen kan vermijden. Zelfs nu ontdekken wij nog steeds meer mogelijkheden van het programma. Ik ben zeker tevreden over mijn keuze om ABO aan te kopen maar zou meer tijd uittrekken om vooraf door te nemen welk maatwerk er uitgevoerd moet worden.  
    Eddy Vansant | zaakvoerder
    BVBA De Lente, Paper & Paint en L&S Trend
  • "Dit is het beste programma dat ik ooit gehad heb in alle opzichten zowel op administratie, stockbeheer, kassa systeem, klantenkaarten  en zelfs de koppeling met de webshop."

    Wij verkopen kunstbloemen zowel in een thuis winkel als op de markten en waren al enige tijd op zoek naar een goed programma, daar we over het programma dat we hadden niet tevreden waren omdat er steeds problemen mee waren na een update en nog andere zaken. Wij hebben dan contact opgenomen met Abo service en ons dit aangeschaft, en we werken nu al bijna 2 jaar met het programma van ABO Admin en zijn er  uiterst tevreden over. Dit is het beste programma dat ik ooit gehad heb in alle opzichten zowel op administratie, stockbeheer, kassa systeem, klantenkaarten  en zelfs de koppeling met de webshop. Het programma werkt heel eenvoudig en toch  kan u er alles meedoen . De service achteraf is ook heel belangrijk en daar ben ik zeer tevreden over, geen problemen meer na een update en alles werkt zoals het moet zijn . En mocht er toch nog iets niet juist zijn ze helpen u dezelfde dag nog verder.
    Ludo Borgers | zaakvoerder
    Sunshine-Colours BVBA
Support

Inloggen

Wachtwoord vergeten?