Software voor facturatie en boekhouding
ABO Service ontwikkelt zakelijke software die de administratie van uw onderneming vereenvoudigt en ook automatiseert.
Op die manier kunt zich meer focussen op de activiteit van uw KMO. Dankzij onze software maakt u gebruik van nieuwe technologieën en functies die geoptimaliseerd zijn om taken nog sneller en simpeler uit te voeren en dit allemaal via een gebruiksvriendelijke interface.
- Administratieve vereenvoudiging met ABO ADMIN: beheer van klanten, leveranciers, artikelen, voorraad, offertes, bestellingen, leveringen en automatische facturatie. Historieken en rapporten zodat u op ieder moment uw situatie kent.
- Snelle verwerking van uw boekhouding met ABO COUNT: automatische transfer van uw facturatie naar uw boekhouding. Eenvoudig inbrengen van uw aankopen en bijhouden van uw financiële transacties.
- Modulair opgebouwd zodat uw software meegroeit met uw zaak. We zijn onder andere in volgende sectoren actief: IT, Electro, Kledij, Tuinbouw, Automobiel, Fietshandel, Sanitair, Productie, .... zowel in klein- als in groothandels
Services, opleidingen en bijstand
- Abo Service denkt samen met u mee om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren.
- We verzorgen opleidingen voor u en uw personeel. Bij u in het bedrijf of groepsopleidingen te Brugge of Laakdal. Zo gebruikt u alle functies optimaal en rendeert uw investering maximaal.
- Interne helpdesk met online opvolgingssysteem zodat geen enkele mail of telefoontje verloren geraakt en we u zo snel mogelijk kunnen helpen bij uw vraag.
Koppeling met webshop
ABO Service biedt exportmogelijkheden naar uw webshop. Hierdoor beheert u offline uw producten, afbeeldingen en uitgebreide productinformatie in uw voorraadbeheeroplossing en synchroniseert u deze online naar uw webshop. Wenst u hier meer over te weten? Neem dan contact op met onze business developer.