ABO Admin facturatie en stockbeheer software

ABO Admin bevat alle functies die nodig zijn om uw verkoopsadministratie in goede banen te leiden. Het is een volledig facturatie- en voorraadbeheerpakket. Dit gebruiksvriendelijke facturatiepakket is het ideale programma voor elke zelfstandige en KMO. Gebruik van barcodes, serienummers, bestellingen en ontvangsten leveranciers, SKU's, ... zijn standaard voorzien. Offertes, bestelbonnen, magazijnbonnen, leveringsnota's en zendnota's worden snel en eenvoudig aangemaakt en verder verwerkt door de bonnen te slepen naar het gewenste type document.

Uw administratie is nog nooit zo vlot verlopen.

Automatische aankoopvoorstellen zorgen er voor dat uw voorraad altijd correct is bijgehouden en aangevuld. Geen stockbreuken meer, daar de ingebouwde moter rekening houdt met alle factoren zoals rotatie, periode van het jaar, levertermijn van de leverancier, uitzonderlijke verkopen, ... Het resultaat is een order voorstel om uw stock perfect aan te vullen.

Dit totaalpakket voor uw volledige administratie & facturatie omvat alle taken die u zich kan wensen. Vanaf het eerste contact met uw klant met de volledige verwerking en opvolging van uw offertes tot en met de betaling van uw facturen.

Met het digitaal archief streven we naar een papierarm kantoor. Snel registreren en opslaan van documenten die via keywords altijd snel terug te vinden zijn zorgen voor tijdswinst. Uren zoeken naar documenten in een wirwar van folder is verleden tijd.

E-invoicing is standaard voorzien, verstuur digitale facturen die uw klanten ook electronisch kunnen verwerken. Niet enkel een PDF maar dankzij een UBL bestand, wordt u voor hen een leverancier waarbij ze uw documenten vlot verwerken. Versturen via het Peppol netwerk is eveneens mogelijk bij verkopen aan overheden, scholen, bibliotheken, ... Straks is dit de enige manier om uw factuur door te sturen!

In combinatie met onze Android App en EON online vormt dit een totaal facturatie en administratie pakket voor zowel de medewerkers op kantoor als externe medewerkers zoals techniekers of vertegenwoordigers.

Daarnaast zijn er tal van uitbreidingen voor ons facturatiepakket.

Kenmerken van ABO Admin facturatie en administratie:

  • Snelle opzoekcriteria op alle velden.
  • Directe aanpassing van voorraden tijdens de ingave.
  • Lay-out van documenten volledig instelbaar.
  • Onbeperkt aantal klanten en prijscategorieën per artikel.
  • Prijzenboek met individuele prijzen of per groep, zowel klanten als artikelen.
  • Staffelprijzen in prijzenboek met bedragen en/of kortingen.
  • Automatische overboekingen volgens status van een document.
  • Eenvoudig overzetten van documenten bij levering, facturatie.
  • Bijhouden van voorschotten bij bestellingen en verwerken van kortingen.
  • Historieken per klant met zoomfunctie in klantenbeheer.
  • Volledige integratie van barcodes, opmaak en afdruk van eigen barcodes.

  • Prijzen inclusief of exclusief BTW.
  • Volledig beheer van de serienummers met snelle historieken.
  • Mogelijkheid tot het gebruik van maattabellen.
  • Beheer van reservaties en backorders bij gedeeltelijke leveringen.
  • Exporteren van lijsten naar Excel voor verdere verwerking.
  • Opmaken van PDF bestanden met lijsten en e-mail mogelijkheid.
  • SMS berichten naar klanten voor berichtgeving bij reparaties en/of bestellingen die beschikbaar zijn.
  • Volledige integratie met ABO Count boekhouding.
  • Multi Dossier, Meertalig, Multi Periode.
  • Volledige netwerkversie voor multi-user gebruik.


De ABO Admin facturatiesoftware wordt in diverse sectoren ingeschakeld, hieronder een toelichting van enkele van de vele sectoren waarin ABO actief is.


Support