Facturatie en voorraadbeheer voor Elektrozaken

Admin facturatie is de ideale partner voor een elektrozaak. Alle specifieke problemen eigen aan deze branche kunnen perfect worden verwerkt. Via het internet kunnen externe gegevens worden geraadpleegd. Het pakket past zich aan, aan uw branche. Een zaak in witgoed heeft andere prioriteiten dan een winkel gespecialiseerd in multi-media. Eventueel in combinatie met de Count boekhouding krijgt u een totaaloplossing voor uw zaak.

Wenst u bijkomende informatie? Klik dan hieronder op de knop en wij nemen contact met u op!

Ja, ik wil graag meer informatie

Algemene kenmerken facturatie en winkelbeheer

  • Ingebouwd kassabeheer met automatische opmaak van het kasboek.
  • Mogelijkheid tot het bijhouden van de serienummers van alle toestellen in voorraad.
  • Registratie van het serienummer bij ontvangst van goederen alsook bij de verkoop aan de klant..
  • Automatische afdruk van garantiebonnen indien nodig.
  • Bijhouden van het specifieke typenummer per toestel in de historiek van de klant. Zo zijn er bij eventuele defecten geen problemen om het juiste onderdeel te bestellen.
  • Registreren en bijhouden van uit te voeren reparaties.
  • Registratie van de herstelde goederen die nog in de winkel aanwezig zijn.
  • Volledige historiek per artikel, zowel aankoop als verkoopgegevens.
  • Afdrukken van etiketten bij ontvangst goederen.
  • Prijsetiketten met uw logo en barcodes.
  • Opmaken van promotiefolders op een snelle en eenvoudige manier.
  • Registratie van voorschotten.

  • Oude producten worden E.O.L. (End Of Live) geplaatst. Historieken blijven beschikbaar.
  • Ingebouwde webcrawler die via Open Content productinformatie zoekt op het internet.
  • Link met zoekmotor van Google om snel informatie op te zoeken op het internet.
  • Eenvoudige koppeling van extra teksten en foto's aan ieder product.
  • Afdrukken van prijslijsten met foto's.
  • Link via het internet met externe databestanden.
  • Communicatie met Butler I prijslijst.
  • Link met TradePlace.com, opvragen catalogussen, beschikbaarheid goederen en plaatsen bestellingen.
  • Importeren van prijslijsten van uw leveranciers.
  • Aanmaken van uw prijslijsten in HTML , met uitgebreide product info en foto, voor uw website.
  • Volledige synchronisatie met een ABO Webshop.
  • Koppeling met ABO Count boekhouding mogelijk.

Wenst u  geïnformeerd te blijven?

 

 

JA, natuurlijk wil ik op de hoogte blijven. Stuur dit naar volgend adres.